SCM 2022

Jarní rozpis TJ  2022

Rozpis tréninkových jednotek  JARO 2022
Kategorie Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek
U15-19   ráno 06:30 – 07:30 06:15 – 07:15 06:30 – 07:30 06:30 – 07:30
Místo    Mělník           ISŠT/posilovna Mělník           ISŠT/posilovna Mělník           ISŠT/posilovna
U15-19   odpoledne trénink ve spolupracujícím klubu         16:00-18:30 17.30-19.00 trénink ve spolupracujícím klubu             17:00-19:00 17:30 – 19:00 16:00 – 19:00             SHCM Hostivice/Břve    hala sport. centra Hostivice/Břve
Místo   trénink ve spolupracujícím klubu  SHCM        Mělník           hala GJP
U15-19   podvečerní trénink ve spolupracujícím klubu         19:00- 20:30 trénink ve spolupracujícím klubu             19:00- 20:30 trénink ve spolupracujícím klubu             19:00- 20:30
Místo  
 

SHCM Mělník sportovní hala Gymnázia Jana Palacha

adresa: Pod Vrchem 3421, 276 01 Mělník

SHCM Hostivice/Břve  Sportovní centrum Hostivice 

adresa: Hájecká 1866, Břve, 253 01 Chýně

SHCM Mělník hřiště, hala ISŠT

adresa: K Učilišti 2183, 276 01 Mělník 

Pondělí                          TJ SHCM (ranní dobrovolný funkční trénink podporující SHCM) vlastní nebo spolupracující kluby, individuální posilování

Úterý                             TJ SHCM (ranní dobrovolný funkční trénink podporující SHCM) + TJ  SHCM

Středa                           TJ SHCM (ranní dobrovolný funkční trénink podporující SHCM) + vlastní nebo spolupracující kluby, individuální posilování

Čtvrtek                          TJ SHCM (ranní dobrovolný funkční trénink podporující SHCM)  +  TJ SHCM

Pátek                              TJ SHCM nebo vlastní nebo spolupracující kluby                                                        www.shcm.cz

FACEBOOK/skupina

TJ spolupracující kluby

Rozvoj rychlosti:                                                                                                     INSTAGRAM

TJ  pondělí:                          s dodržením pravidel pro rozvoj rychlosti, specifický, individuální silový trénink

Rozvoj rychlostní vytrvalosti:

TJ středa:                                   s dodržením pravidel pro rozvoj rychlostní vytrvalosti, specifický, individuální silový trénink

TJ pátek:                                    s dodržením pravidel pro rozvoj rychlostní vytrvalosti, specifický

 TJ SHCM obsah

Herní činnost jednotlivce

TJ Pondělí:        Specifický trénink, rekonvalescence po víkendovém herním klání, kompenzační cvičení, individuální silový trénink

TJ Úterý:            HČJ obranné, útočné (nízká intenzita energetického zatížení) a individuální trénink, kondiční cvičení

TJ Středa:          Individuální trénink, kompenzační cvičení, individální silový trénink

TJ Čtvrtek:        HČJ obranné, útočné (střední/nízká intenzita energetického zatížení), odpolední řízený herní trénink kombinace reprezentace ČR, ve frakcích a v celcích, individuální silový trénink

TJ Pátek:        HČJ obranné, útočné (nízká intenzita energetického zatížení), odpolední řízený herní trénink kombinace reprezentace ČR, ve frakcích a v celcích

Kompenzační cvičení, individuální silové tréninky, tréninkové součinnosti ve dvojicích, trojicích kombinace reprezentace ČR, ve frakcích a v celcích

 Kateřina Chudá / ředitelka projektu a trenér  Hedvika Janoušková /organizační pracovník a vedoucí družstev

Kateřina Keclíková-Hromádková  mentor a hlavní  trenér

Jiří Kotrč, Petr Rams, Marie Konopová-Kozlíková / trenéři kondiční, herní, atletičtí    REALIZAČNÍ tým       

Projekt je financován za podpory